Grupa III: 15 Ianuarie 2026

Management în era AI și reglementarea tehnologiei

6 module care te ghidează de la complexitate la claritate

Astăzi, aproape orice decizie managerială are o componentă digitală, influențată de reglementări în continuă schimbare, precum DSA, GDPR, AI Act, ePrivacy Regulation, Data Act etc., și de tehnologiile care evoluează cu viteza luminii, iar fără instrumentele potrivite, totul devine dificil.

Management în era AI este un curs care îți pune la dispoziție, lună de lună, un set de repere clare despre cum să navighezi între reglementări și să integrezi noile tehnologii în activitatea ta.

De ce să alegi cursul?

„Management în era AI” este, înainte de toate, un curs care își propune să-ți simplifice procesul decizional, mai ales când vine vorba despre digitalizare și inteligență artificială. Începem cu primele concepte și fundamente ale transformării digitale, apoi explorăm proiecte AI în fază incipientă, tehnologii sofisticate și leadership strategic – totul în contextul obligațiilor legale și al reglementărilor în continuă schimbare.

Astfel, vei înțelege mai bine cum afectează aceste norme fiecare departament (HR, Marketing, Financiar, Vânzări, Legal, IT) și ce pași trebuie să urmezi pentru a rămâne conform și competitiv.

Pas cu pas, vei descoperi cum să-ți redefinești modul de lucru și să anticipezi tendințele următorilor 10 ani, fără să te lași copleșit de legislația stufoasă sau de tehnologiile aflate mereu în schimbare.

Începi cu primul curs, iar dacă îți place și vrei să mergi mai departe, poți continua cu următoarele 4 cursuri, perioadă în care vei acoperi sistematic fiecare etapă a transformării digitale.

Vezi agenda curs

Agenda Cursului

Am construit agenda cursului practic astfel încât, în fiecare modul, cursantul să fie pus în pielea unui manager de departament dintr-o companie modernă. Vom analiza impactul adopției tehnologice, riscurile asociate și provocările pe care le presupune. În același timp, vom crea un ecosistem în care să fie incluse și perspectivele altor departamente asupra schimbărilor discutate.

Studiu de caz: HR

Lansarea unui sistem de automatizare a recrutării, bazat pe AI

  • Ce implicații are implementarea unui sistem de screening inițial, cu algoritmi AI;
  • Care sunt riscurile de ”bias” și ce impact au ele;
  • De ce e importantă explicabilitatea deciziilor;
  • Cum s-ar putea analiza conformitatea unui sistem de HR cu AI.

Studiu de caz: Marketing

Automatizarea campaniilor de marketing

  • Cum arată, în realitate, procesul intern de implementare software de Marketing Automation într-o companie;
  • Generarea de lead-uri, între reglementare, tehnologie și presiunea rezultatelor;
  • AI-ul dintr-o astfel de soluție și obligațiile pe care le generează în companie;
  • Pași de asigurare a conformității unor procese care includ marketing automation.

Studiu de caz: Financiar - Contabil

Implementarea automatizării în departamentul financiar - contabil

  • Automatizarea sarcinilor repetitive (ex. facturare), în contextul reglementărilor privind tehnologia;
  • Cum se imaginează cadrul de conformitate al fluxurilor de lucru;
  • Rolul „human in the loop” atunci când vorbim despre automatizare.

Studiu de caz: Juridic

Digitalizarea fluxurilor juridice și contract management

  • Pași de urmat atunci când vorbim despre automatizarea fluxurilor juridice din companii;
  • Conformitatea acestor fluxuri, din perspectiva legislației ce implică tehnologia;
  • Decizii de luat și perspective de înțeles atunci când lucrăm cu contacte automatizate.

Studiu de caz: Vânzări

Centralizarea și analiza datelor de vânzări

  • Crearea unui „pipeline” de vânzări conform cu noile reglementări ce vizează tehnologia;
  • Cum poate un algoritm să sugereze potențiali clienți și, totodată, ce obligații apar pentru echipa ta;
  • Relația departamentului de vânzări cu alte departamente ale companiei, văzută prin prisma unor reglementări tehnologice.

Studiu de caz: Operațiuni

Modernizarea sistemelor vechi (ERP)

  • Integrarea sistemelor IoT (Internet of Things), de la monitorizarea resurselor până la managementul inventarului, în contextul reglementărilor din tehnologie;
  • Rescrierea codului sursă al unor aplicații, de la probleme strategice la probleme juridice;
  • Optimizarea fluxurilor prin automatizare robotică sau agenți AI, lucruri utile din perspectiva reglementărilor.

Livrare curs

Cursul, în sine, e o experiență de 6 module care au, fiecare, mai multe componente utile. Lună de lună, livrarea materialelor de curs se face online în format text. În plus, în cele 6 luni de curs, ne vom întâlni online de 3 ori, pentru a puncta, și mai aplicat, impactul reglementărilor ce vizează tehnologia asupra unor procese de business. Am construit tot acest mecanism pentru a fixa mai bine, în mintea fiecărui cursant, trei lucruri importante: cum funcționează anumite tehnologii, de ce reacționează așa anumite departamente, respectiv cum se aplică, practic, reglementarea din tehnologie la situații reale.

6 Module de curs

  • Livrate 1/lună (aprox. 20 de pagini fiecare). Accesibile online care conține explicații, diagrame și exemple reale.
  • Fișe explicative care detaliază practic anumite aspecte menționate în material.
  • Ghid cu explicații simplificate ale modului în care funcționează unele tehnologii menționate în modulul de curs.

Recapitulare și resurse

  • Quiz / modul. Un set de întrebări practice care îți pun la încercare concentrarea asupra subiectului și îți oferă clarificări suplimentare.
  • Temă / modul. O provocare practică la finalul fiecărui modul, al cărei raspuns îl trimiți lectorului și primești feedback.
  • Newslettere cu alerte legislative și tehnologii emergente. Informații scurte și la obiect despre noutățile din domeniul AI și actualizări de reglementări.

3 evenimente online

  • Întâlniri online. La fiecare 2 module de curs ne întâlnim online pentru clarificări și discuții interactive.
  • Subiectul întâlnirilor vizează explicarea unor reglementări importante în viața companiilor.
  • Sesiune de Q&A. Poți pune întrebări directe și poți dezbate cu lectorul și ceilalți cursanți pe subiectele cursului, studii de caz etc.
[ FOTO
Pachet Bun Venit ]

Pachet de bun venit!

Primești două cărți-cadou, semnate de autor, parte integrantă din curriculă:

  • „Viitorul cuvintelor noastre: Digital Services Act”
  • „AI Act: Viitorul deciziilor noastre”

Cărțile sunt parte integrantă din curricula de curs - vor fi inclusiv trimiteri directe la conținutul lor. Sunt concepute să-ți ofere o perspectivă și mai detaliată asupra reglementărilor-cheie (DSA și AI Act), astfel încât să poți înțelege și aplica în mod responsabil noile directive legislative în activitatea ta.

Lector Curs

Alin Popescu

Alin Popescu

Fondator avocatnet.ro

Cursul este creat și susținut de Alin Popescu, fondatorul platformei avocatnet.ro și un profesionist cu peste 25 de ani de experiență în consultanță, training și antreprenoriat tehnologic. Autor al unor volume de referință despre reglementări precum Digital Services Act și AI Act, Alin a coordonat proiecte complexe în zone diverse – de la protecția datelor (GDPR, DPO) și automatizări operaționale, până la inovații în inteligență artificială.

A văzut și experimentat, de-a lungul timpului eșecuri greu de digerat și reușite importante, motiv pentru care fiecare modul de curs conține exemple reale, explicații simple și sfaturi practice culese din ABC-ul întâmplărilor din viața sa profesională. Astfel, vei putea lua decizii asumate și vei înțelege mai bine cum să aplici reglementările, cum să gestionezi riscurile tehnologice și cum să îți pregătești organizația pentru următorul nivel de digitalizare.

Cui se adresează cursul?

  • Specialiștilor din HR, Financiar, Marketing, Vânzări, IT sau Legal care au nevoie de o privire de ansamblu și de un ghid pe înțelesul tuturor, atunci când vine vorba de reglementări și integrarea tehnologiei în departamentul lor;
  • Managerilor și liderilor de echipă care vor să-și dezvolte competențele de leadership și să aplice noile tehnologii în mod eficient;
  • Consultanților și freelancerilor care trebuie să anticipeze tendințele și să le traducă în soluții reale pentru clienți;
  • Antreprenorilor care vizează afaceri pregătite pentru viitor și care vor să integreze AI încă din faza de planificare;
  • Managerilor de top (CEO, membri ai boardului) care definesc strategiile digitale și vor să transforme tehnologiile emergente în avantaje competitive.

De ce Club 101?

La curs vom lucra în patru grupe a câte 25 de cursanți. Vom fi, deci, în total 101 membri. Acest număr reprezintă perfecta îmbinare între exclusivitate și diversitate necesară pentru o comunitate de lideri:

01

În matematică, 101 este un număr prim, indivizibil - la fel ca principiile fundamentale ale leadershipului în era digitală.

02

În binary code, 101 reprezintă numărul 5 - perfect aliniat cu cele 5 cursuri din seria Management in era AI.

03

101 a fost numărul de etaje al primului zgârie-nori care a depășit 500 de metri (Taipei 101), simbolizând ambiția de a atinge noi înălțimi.

04

101 este un număr important în cartea 1984, a lui George Orwell (>ᴗ•).

Testimoniale

De la necunoscut la familiar

Pas cu pas, tehnologiile care azi par complexe – de la AI și blockchain până la metaverse – vor deveni instrumente pe care le vei putea gestiona cu încredere.

De la tactică la strategie

Vei trece de la implementări punctuale la o viziune completă despre cum tehnologia poate transforma fundamental modul în care organizația ta operează și crește.

De la conformare la inovare

Vei învăța să folosești cadrul legislativ nu ca pe o limitare, ci ca pe o fundație pentru inovație responsabilă.

De la prezent la viitor

Vei câștiga capacitatea de a anticipa și pregăti organizația pentru următorul val de transformări tehnologice.

Rezervă-ți locul

Grupa III: Doar 12 locuri disponibile din 25

Ofertă valabilă până la 30 Nov

3.900 Lei

3.500 Lei + TVA

Participă la curs și vei face parte din Club 101 - o comunitate exclusivă de manageri și profesioniști.

Condiții speciale:
  • Abonații avocatnet.ro beneficiază de discount preferențial.
  • Companiile (2+ participanți) primesc reduceri suplimentare.
  • Posibilitate plată în rate.

Grupele I și II: 56 de manageri înscriși

Date de înscriere

Alege opțiunea:

Prin trimiterea formularului, confirmi înscrierea. Vei primi factura proformă pe email.
Politica de confidențialitate

Te interesează doar un anumit domeniu? Vezi cursurile individuale (HR, Juridic, Fiscal, Marketing, Vânzări).